Создание нового пароля

Телефони інтернет-магазину

(097) 333-52-30
(095) 774-25-25
Telegram
Viber
Виберіть свій населений пункт
  • Київ
  • Одеса
  • Харків
  • Дніпро
  • Львів
  • Запоріжжя
  • Миколаїв
  • Вінниця
  • Херсон
  • Маріуполь
  • Полтава
  • Інше місто
Виберіть область
  • Івано-Франківська
  • Вінницька
  • Волинська
  • Дніпропетровська
  • Донецька
  • Житомирська
  • Закарпатська
  • Запорізька
  • Кіровоградська
  • Київська
  • Луганська
  • Львівська
  • Миколаївська
  • Одеська
  • Полтавська
  • Рівненська
  • Сумська
  • Тернопільська
  • Харківська
  • Херсонська
  • Хмельницька
  • Черкаська
  • Чернівецька
  • Чернігівська

Ваше місто - Київ?

Ми будемо використовувати це місто для розрахунку вартості і строків доставки.

Місто доставки Почніть вводити назву міста

Повернення товару та гарантійне обслуговування

Повернення товару та гарантійне обслуговування

У своїй роботі ми неухильно дотримуємось вимог Закону України «Про захист прав споживачів»

На всі товари поширюється гарантія виробника. Термін гарантійного обслуговування залежить від сервісної політики виробника. Він вказаний в гарантійному талоні, а також в картці кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням того, що ваша покупка забезпечена гарантією, є чек (видаткова накладна) і гарантійний талон.

Будь ласка, зберігайте ці документи протягом усього терміну гарантійного обслуговування.

Купуючи техніку у нашому інтернет-магазині, ви отримуєте надійну, сертифіковану побутову техніку з гарантією від виробника. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в експлуатаційних документах (гарантійному талоні) та / або на сайті відповідного виробника. Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами). Перш ніж почати експлуатацію, вам необхідно уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації.


Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра або перевізника зобов'язаний перевірити працездатність, комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • заповнений гарантійний талон виробника;
  • документ, що підтверджує покупку (чек або видаткова накладна);
  • повна комплектація товару;
  • збереження всіх пломб та маркування на товарі, в т.ч. шильдіка, де вказана модель та серійний номер;
  • дотримання вимог інструкції з експлуатації.

Гарантійне обслуговування не проводиться якщо:

  • виріб має сліди механічного пошкодження або стороннього втручання;
  • порушені заводські пломби та відсутнє маркування на товарі, в т.ч. шильдіка, де вказана модель та серійний номер;
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру або представником виробника;
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі;
  • неправильної установки й підключення виробу.

Будь ласка, зберігайте всю документацію на товар (чек, гар.талон та інструкцію з експлуатації), повну комплектацію та оригінальну упаковку на протязі усього терміну гарантійного обслуговування. У разі відсутності гарантійного талону термін гарантійного обслуговування значно збільшиться.

Повернення та обмін товару

Повернення та обмін товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернення товару протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, здійснюється згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

  • надати товар в повній комплектації та оригінальну упаковку;
  • товар має бути справний зі збереженим товарним виглядом і без слідів використання;
  • збережені (непошкоджені) заводські пломби та маркування на товарі, в т.ч. шильдіка, де вказана модель та серійний номер;
  • розрахунковий документ, який підтверджує покупку (чек або видаткова накладна).

Поверненню не підлягають засоби особистої гігієни ( тримери, бритви, епілятори, зубні електрощітки)

Повернення та обмін товару якщо авторизований сервісний центр видав акт про неремонтопридатність товару

Сервісний центр відремонтує ваш товар або видасть акт про неремонтопридатність. На підставі цього акту ми зможемо вам видати новий пристрій або повернути гроші. Для цого потрібно зв’язатися з нами.

#

Порядок звернення

Ви можете здійснити передачу товару, придбаного в нашому магазині, для ремонту в гарантійний термін і обрати один з авторизованих сервісних цетрів, адреси яких вказані на гарантійному талоні вашого виробу або на нашому сайті. Якщо у Вас залишились питання з приводу гарантійного чи не гарантійного товару зверніться за телефоном: 095-774-25-25, 097-333-52-30

Сервісні центри

Виберіть бренд

  • 0-9
  • a
  • b
  • c
  • d
  • e
  • f
  • g
  • h
  • i
  • j
  • k
  • l
  • m
  • n
  • o
  • p
  • q
  • r
  • s
  • t
  • u
  • v
  • w
  • x
  • y
  • z
  • а
  • б
  • в
  • г
  • д
  • е
  • ё
  • ж
  • з
  • и
  • к
  • л
  • м
  • н
  • о
  • п
  • р
  • с
  • т
  • у
  • ф
  • х
  • ц
  • ч
  • ш
  • щ
  • э
  • ю
  • я